ouh AFIQ ZAINI :(


siapa afiq zaini tuu ? kawan , teman , sahabat ? siapa dia ni pada faranem ye ? dia pernah diMENTION : click SINI

kenapa faranem sedih dengan dia ye ? semua nak taw ? *macam ramai je yang baca 

kejap kejap , tengok pic bawah ney . CEPAT SCROLL !


-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-


nampak tak ? 

dia nak sambung belajar kat situ 1 MEI 2011 , lepas ni banyak benda da taley wat : 

  1. bahan kaw !
  2. chat-ING nan kaw kat bukumuka
  3. hangout nan kaw 
*macam banyak sangat la kannn !

tapi faranem ta kesah laa asalkan dia pegi untuk masa depan :)

i wish you 


weyyy afuq *gurau :D , 
lepas ni jangan lupa aku aw , kalau ade masa kita hang out sama sama , jangan sombong , ape pun ingat kenangan MEKANIKAL 4 ( SEMTEG) 09/10 :)


saya tak HENSEMCANTIK macam awak lahh !

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
saya tak HENSEMCANTIK macam awak lahh !