faranem PACK-ing barang ?


kenapa faranem packing barang ni ? * macam ada yang nak tahu je :)
cuti sem dah sampai penghujung la derrr ~ oleh sebab tu , semua pelajar UNITEN kene la menyediakan MINDA tuk belajar , HAHA :D , nampak macam senang kan ? kalau nak tahu kena la tanya kepada yang lebih berpengalaman ya ;) sape yang berpengalaman ? 

ni haaaa : syaida liyana , faa abdul , afiq zaini , wan hanif ( tanya la kat dyerang ye *macam bese la tekan kat nama untuk ke BUKU MUKA :D )

tu la barisan yang berpengalaman tuuu T_T , faranem baru nak packing sebenarnya , tade la beria mana punn , just yang penting la takut nanti tertinggal kat temerloh , susah la nak dihantar ke bangi tuuu :/


bukti nye , faranem tak beria mana punnn 


tak lupa jugak housemate akuuu n teman awesome buddy :)

nak taw sape housemate faranem ? tekan SINI
pc ACER , ruang tamu VILLA , 

saya tak HENSEMCANTIK macam awak lahh !

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
saya tak HENSEMCANTIK macam awak lahh !