after yearsss !


SELAMAT HARI RAYA , 
masih belum terlambat nak ucapkan sebab syawal 30hari ;) baru ni faranem balik raya dekat JITRA , KEDAH *rasa nak jerit sebab dah lebih 5tahun tak balik beraya kat sana sebab adik beradik exam penting bederet , maklumlah rapatrapat umur :o hihih tapi balik tengok tok ayah ada la jugak 

tahun ni faranem sekeluarga pegi amek gambar kat studio masa raya pertama , abah cakap 'buang tebiat ke?' haha act teringin sebab semua dah besar boleh urus diri sendiri tak kacau ibu dengan abah dah :/ hasilnya :

dari NORDIN sekeluarga

sampai sini dulu :) nak kemas rumah pulak takut anak murid ibu datang beraya


saya tak HENSEMCANTIK macam awak lahh !

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
saya tak HENSEMCANTIK macam awak lahh !