August 9, 2012

perkara biasa

apa yang biasa ?

 "semua dalam hidup kita MUNGKIN pernah dilalui oleh semua orang walaupun bagi kita hanya diri kita yang melaluinya :) sebagai seorang manusia biasa , semua individu layak mempunyai pemikiran sebegini kerana telah ditanam dalam fikiran oleh yang lebih berpengalaman"
                                                                                                           -faranem nordin-

kenapa dengan kata kata ni ? semenjak dua menjak ni banyak yang berlaku dalam hidup faranem sebagai student dan yang paling penting ketika semua ni berlaku ada individu yang digelar 'KAWAN' berada disisi kerana 'KELUARGA' jauh dari pandangan mata memandangkan belajar di negeri orang ;) sebagai student , ramai yang mengetahui bahawa kebanyakan mereka ada jadual tetap . contohnya : pagi sampai petang kelas , malam ulangkaji atau study untuk exam atau test yang sentiasa mendampingi student universiti mahupun kolej . namun begitu , tidak semuanya TETAP , faranem mengaku jadual hidup faranem tak menentu , kadangkadang boleh diterima akal dan kadangkadang tidak namun sebagai manusia yang sedang dalam proses menjadikan diri sebagai insan yang berguna kelak faranem harus bersedia dengan semua tu , mampu atau tidak yang merupakan UJIAN buat diri kita . oh ya walaubagaimanapun faranem nak sertakan sekali individu yang bergelar 'KAWAN' yang dimaksudkan oleh faranem


nota gambar : eh awak , yelah awak berdua terima kasih sebab berada disisi faranem dikala faranem sedih atau happy , sorry kalau tak dapat nak jaga hati awak berdua , saya tak pandai :o saya mengaku saya ni tak lah SESUAI sangat nak jadi kawan awak berdua tapi tak salah kalau saya cuba :/ hope awak berdua sedia bantu saya , apa apa just let me know , tak semua manusia sempurna kan ? *saya banyak buat andaian sendiri , betulkan apa yang saya salah :) TERIMA KASIH KAWAN 

akhir kata tak semua yang kita inginkan boleh jadi kenyataan namun tak salah kalau kita ada keinginan , semua tu lumrah hidup sebagai manusia

No comments: